מיתוג מוצרי אריזה
מיתוג הוא אלמנט בעל חשיבות אדירה עבור כל סוג של עסק.
מדובר בתורה שלמה של עבודת שיווק ותקשורת, שמטרתה היא להבליט את העסק שלכם על פני המתחרים, כאשר אתם משמרים את מקומכם במחשבותיהם של הלקוחות בכל עת. המותג שלכם הוא השם שלכם והוא גם כל המהות של העסק שלכם
כאשר פוגשים מישהו חדש, ישנו קודם כל הרושם הראשוני, שבמקרה של מיתוג יכול לשדר מסר מסוים רק על סמך ויזואליות.
הלקוח שיהיה מעוניין במוצר שלכם ויתחבר למיתוג שלו, יישאר נאמן למותג ותהייה לו נטייה להעדיף את המוצרים שלכם על פני המתחרים.
דוגמה לשימוש חכם ופשוט במיתוג שנצרב בתודעה של הלקוחות שלכם, היא בשקיות נייר או בשקיות קרטון שבהן אתם משתמשים בעסק.
לחלק ניכר מהלקוחות של היום חשוב לקבל את התחושה שהם מבצעים קניות חכמות מבתי עסק מודרניים עם גישה עתידנית. ירידה לפרטים הקטנים הללו, כמו שקיות נייר או שקיות ממותגות, יכולה להשפיע בגדול על רמת ההצלחה של מיתוג העסק שלכם. הלוגו שלכם מופיע על השקית שהלקוח מקבל, כאשר הוא נושא אותו בגאווה ברחוב ולאחר מכן אצלו בבית.
הנושא הזה יכול להיתפס בקלות כמשהו מובן מאליו, אבל לשקית שהלקוח מקבל מבית העסק ישנה חשיבות גדולה יותר ממה שנדמה לכם, בדגש על שקיות ממותגות עם לוגו החברה או בעלות עיצוב מרשים. שקיות נייר או שקיות קרטון ממותגות יעניקו ללקוחות שלכם את התחושה שמשקיעים בהם, עם שקית שתוכל לשמש אותם גם מעבר לביצוע הרכישה אצלכם בעסק. הקפדה על מראה חלק, מסודר ומעוצב, תתרום רבות לקידום המותג שלכם והפצתו מפה לאוזן.
ישנם כיום מספר דרכים על מנת למתג את מוצרי האריזה עם הלוגו שלכם.
אם מדובר בכיסויים לשמלות או שקיות בד העשויים מבד אלבד נהוג להדפיס בדפוס משי.
ישנן עוד דרכים להדפסה ומיתוג כמו מדבקות, הדפסת סובלימציה (כמו על חולצות בית ספר), הדפסה דיגיטלית ועוד.
אך בדרכים אלה ישנן חסרונות כאשר באים לעבוד עם בד אלבד, שהוא בד לא ארוג, רב פעמי, העשוי מסיבים סינטתיים. הוא לא עמיד בטמפרטורה גבוהה מדי ולכן פשוט יתכווץ ויישרף בסובלימציה.
בהדפסה על מדבקות הנראות תהיה פחות טובה ויזואלית והן גם יתקלפו עם הזמן והלחות.
הדפסה דיגיטלית נתפסת טוב יותר על בדי כותנה או פוליאסטר ופחות על אלבד.
בדפוס משי, התוצאה תהיה העמידה ביותר והנראית ויזואלית הטוב ביותר.
על כן אנו מציעים את המארזי בד שלנו במיתוג בדפוס משי.
דפוס משי
דפוס משי, או כפי שהוא ידוע גם בשם דפוס רשת, הוא שיטת הדפסה שבה רשת דקה משמשת להעברת צבע וגרפיקה למגוון רחב של משטחים. שיטת דפוס זו הומצאה לפני אלפי שנים בסין, אך עם השנים היא התפתחה והפכה לטכניקת דפוס משי מודרנית ויעילה מאוד.
כיום משתמשים בה כדי להדפיס גרפיקה צבעונית על טקסטיל, נייר, פלסטיק ועוד.
תהליך דפוס המשי:
הכנת הרשת:
הרשת היא הבסיס לתהליך דפוס משי. בעבר השתמשו במשי לרשת, אך כיום הרשתות עשויות מניילון או פוליאסטר. הרשת מותקנת על מסגרת עץ או מתכת שמעניקה לה יציבות ומאפשרת הצבתה על משטחי ההדפסה.
הכנת שבלונה:
כדי להדפיס עיצוב מסוים, יוצרים שבלונה ייחודית המיועדת להדפסה. השבלונה שולטת במעבר צבעי דפוס דרך הרשת אל המשטח, כאשר החלקים הפתוחים בה מאפשרים לצבעים לעבור דרכם, והחלקים האטומים חוסמים את הצבע.
מריחת הצבע:
לאחר הכנת הרשת והשבלונה, מניחים את מסגרת הרשת על גבי משטח ההדפסה ומורחים צבעי דפוס מיוחדים על השבלונה בעזרת מגב. הצבע חודר רק דרך הרשת במקומות הפתוחים, כך שרק אותם חלקים מועברים למשטח המודפס.
ייבוש:
בסיום תהליך המריחה, המשטח המודפס מועבר לייבוש כדי להבטיח שהצבע יתקבע היטב. בתהליכים מקצועיים משתמשים במכשירי ייבוש מהירים.
לסיכום:
דפוס משי הוא טכניקת דפוס אמינה ויעילה, המשלבת בין מסורת עתיקה וטכנולוגיה מודרנית. היכולת שלה להפיק תוצרים איכותיים, במיוחד בהדפסת חולצות וביגוד, הופכת אותה לאחת השיטות הפופולריות ביותר בעולם הדפוס.
אמנם ניתן להדפיס בדפוס משי גם על שקיות נייר וקרטון וקופסאות ובעבר באמת עשינו זאת והצענו את השקיות ממותגות בדפוס משי, אך כיום, אנו בקורן החלטנו שעבור השקיות קרטון וקופסאות מתנה שלנו, נלך על שיטת המיתוג בעלת התוצאה והאפקט היוקרתי והמרהיב יותר – הטבעת חום.
הטבעת חום
הטבעת חום היא שיטה יוקרתית מאוד למיתוג מוצרי אריזה.
בשיטה הזו מטביעים בחום ובלחץ גבוה רדיד פויל מתכתי על גבי השקית או קופסה ליצירת הלוגו מוטבע בצבע מתכתי בולט (זהב, כסף, ברונזה ואפילו שחור מתכתי).
הטבעה בחום היא שיטת הדפסה המיועדת להבליט מוצרים ולתת גימור מהודר ללוגו ומשתמשים בה רבות בחוברות, תשמיש קדושה, כרטיסי ביקור, הזמנות לאירועים וגם בשקיות וקופסאות יוקרה.
מכיוון שההטבעה היא בלחץ ובחום גבוה, נדרשת גלופה חזקה ועמידה ממתכת אשר תעמוד בעומסים האלה.
הכנת גלופה זו היא יקרה ומורכבת יחסית ומתבצעת במכונות CNC
מכיוון שעלות הכנת הגלופה בהטבעת חום היא גבוהה יחסית (גבוהה בהרבה יחסית לגלופה בדפוס משי למשל), בדרך כלל הספקים המציעים שקיות בגימור לוגו יוקרתי של הטבעת חום, דורשים כמות מינימום גבוהה יחסית של אלפי שקיות, אשר יכסו את עלות הגלופה וההטבעה ביחד.
מיתוג אריזות בכמויות קטנות
האסטרטגיה שלנו בקורן קוברס היא הצעה אטרקטיבית של מוצרי אריזה איכותיים, מגוונים ויוקרתיים עם מיתוג הלוגו שלכם ובכמות קטנה יחסית שלא תחייב אתכם בהוצאה גבוהה בהזמנה ובמציאת מקום לאחסון כמות כה גדולה של מוצרי האריזה שלכם.
כך הצענו עד היום כיסויים לשמלות ולחליפות עם לוגו בכמות מינימלית של 50 יח בלבד,
וכך מהיום אנו מציעים למתג את השקיות קרטון עבורכם בהטבעת חום יוקרתית ובכמות של 200 יח בלבד לדגם.