מדיניות אספקה ומשלוחים

מדיניות אספקה ומשלוחים

 

אופן המשלוח זמן אספקה הגוף המשלח מחיר
איסוף עצמי מיידי (בתיאום מראש) אין חינם
משלוח סטנדרטי  

עד 3 ימי עסקים (לא כולל יום ההזמנה ולאחר אישור העיסקה)

חברת צ’יטה שליחויות 50 ש”ח + מע”מ
משלוח מהיר מהיום למחר חברת מהיר יותר משלוחי אקספרס בכפוף לאישור חברת השילוח

 

  1. אספקת המוצרים אשר הוזמנו באתר ואושרו למשלוח ע”י הלקוח המזמין ולאחר אישור העיסקה הסופי ע”י החברה (א.קורן פתרונות אריזה), תיעשה על ידי חברת השליחויות מטעם החברה (להלן: צ’יטה שליחויות בע”מ).
  2. סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת הפריטים שבחר הלקוח לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה. סכום דמי המשלוח המוצהר אינו כולל מע”מ.
  3. מחיר המשלוח הוא להזמנה אחת ואינו קשור למספר הפריטים המוזמנים. צורת המשלוח תקבע ע”פ משקל החבילה.
  4. משך זמן האספקה המוצהר אינו כולל את יום ההזמנה.
  5. אספקת המוצרים, בתנאים ובפרק הזמן הנקוב לעיל תיעשה בימי עבודה בלבד.  (“ימי עבודה” – ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
  6. בעת ביצוע הזמנה ואישור אספקה עם משלוח ו/או ביצוע הזמנה טלפונית של המוצרים, המוצרים יסופקו כמשלוח סטנדרטי על ידי חברת השליחויות (צ’יטה שליחויות) ובפרק זמן האספקה של עד 3 ימי עסקים (לא כולל את יום ההזמנה) – זוהי ברירת המחדל. רק במקרים בהם הלקוח יבקש במפורש מהחברה להשתמש בשירותי משלוח מהיר יותר, תבדוק החברה אם ניתן לבצע המשלוח ליעד המבוקש בפרק הזמן הנדרש ובעלות שתקבע על ידי חברת שילוח האקספרס (“מהיר יותר משלוחי אקספרס”). שימוש בשירותי חברת השילוח אקספרס יבוצע רק לאחר הסכמת הלקוח לקבלת המוצר בפרק הזמן המובטח על ידה ובעלות משלוח שקבעה.
  7. לעיתים מסרבות חברות ההובלה להוביל מוצרים לישובים מסוימים שהכניסה אליהם כרוכה בסכנת חיים למוביל עקב המצב הבטחוני. במקרה כזה חברת השליחויות תהא רשאית לתאם עם הלקוח את מסירת המוצר במקום מוסכם אחר שיהיה מקובל על הלקוח.
  8. בנסיבות של איחור בשל כוח עליון כדוגמת שביתות,שריפה, שיטפון, מלחמה וכו’, תידע החברה את הלקוח עם היוודע דבר האיחור. החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי אספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
  9. למען הסר ספק, מודגש בזאת כי החברה (א.קורן פתרונות אריזה) אינה אחראית לכל עיכוב שנגרם על ידי חברות השילוח השונות.
  10. במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת אמצעיה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק המוצרים ללקוח ולא ימצא פתרון המקובל על הצדדים תהיה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר ללקוח. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב החברה ללקוח את מלוא התמורה ששילם (אם שילם) ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלו, והלקוח לא יהיה זכאי לכל פיצוי בגין ביטול העסקה.
  11. ניתן לאסוף המוצרים ישירות ממשרדי החברה (א.קורן פתרונות אריזה) בתיאום מראש וללא עלות משלוח.